A projekt során egy teljes arculattervezési megoldást hoztam létre, amely a márka értékeit és szakmai hitelességét tükrözi. A cél egy olyan vizuális identitás megtervezése volt, amely nemcsak modern és letisztult, de egyben rugalmas és könnyen érthető.
A tervezési folyamat során kiemelt figyelmet fordítottam arra, hogy a márka által képviselt szakértelem és közérthetőség egyensúlyban legyen. A geometrikus, minimalista logotípia, a letisztult tipográfia és az arculati elemek a Digitwiser lendületes és innovatív szemléletét hivatott kifejezni. A színek harmonikus, ugyanakkor figyelemfelkeltő kombinációi pedig a technológiai megoldásokban rejlő lehetőségeket hangsúlyozzák.
Az alap arculati rendszer kialakításán túl, a Digitwiser értékeit és márkaígéretét (a digitális transzformáció tanácsadástól a mindennapi működésig) vizuális formába öntöttem a kiegészítő arculati elemeken keresztül: a logotípia pixelkocka-szerű ékezeteit használva, egy folytonos mozgásban és transzformációban lévő elemkészletet terveztem, mely mind a digitális, mind pedig a print felületeken egyaránt könnyen és rugalmasan alkalmazható. Az arculat célja nem csupán esztétikai, hanem kommunikációs és üzleti szempontból is releváns: erősíti a márka üzenetét, és egyértelmű, barátságos módon szólítja meg a kkv szektor döntéshozóit.